Re: celn prohlen na eCeP

Ale Filip nostromo na khnet.info
Pondl Prosinec 6 13:24:56 CET 2021

Dobrý den,

Oni mají nějaké omezení na baterie, snad že je to "nebezpečné" zboží, a
nesmí je posílat normálním shippingem. Takže hledají jiné cesty, jak to
sem poslat. Tohle má číslo UU325279690CN, takže to půjde někudy přes půl
světa. Není to klasická LFxxxxxxxF zásilka, u kterých vědí, že je DPH
zaplaceno. Docela jsem rád, že to takto dopadlo, zásilka za pár korun, a
alespoň si na tom vyzkouším, jak to proclení přes eCeP funguje. :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora