Re: Kam s nm? (TL081)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondl Prosinec 6 10:23:19 CET 2021

Kdyby někdo náhodou věděl o nějaké šikovné konstrukci syntezatoru... Klidně
s modernější soucastkovou základnou ať to není moc složité na sestaveni.
Představa je taková, že bych koupil nějaké malé dětské samohrajky a vyměnil
vnitřnosti. Ale zase bych rád aby to byla hotová konstrukce jinak bych to
asi nedodelal :-).
Samozřejmě je možné připojit k PC samohrajky a pustit vhodný software,
který to bude emulovat, ale poslední dobou se mi tohle řešení nějak příčí
(připojovat cokoliv k počítači/telefonu a být na to fixovan a navíc mít i
plno krámu okolo, aby to celé fungovalo).
Případně tedy koupit za levný peníz synt už hotový s možností MIDI vystupu
(abych mohl drnkat i přes počítač kdyby na to prislo, když už to bude
zabirat místo ve skříni...). Ale chtělo by to, aby to fungovalo nezávisle
na PC a mělo to v sobě repro (vytahnout to ze skříně, během vteřiny to
zapnout, drnkat a kroutit s cudliky a občas to jednou za uherak připojit k
PC). Nějaký bastl by uplne stačil, ale funkční v základu.

MG