OT: Epson L3050

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondl Prosinec 6 09:36:36 CET 2021

Zrdavim,

kdysi, jako servisak, jsem mel pripad, kdy zarizeni bylo poskozene prave vylitim (pretecenim) inkoustu
z teto sberne nadobky. tehdy duvodem nebyl neoriginalni absorbcni material, ale neoriginalni inkoust.
predpokladam, ze ten savy material da 'vyprat', takze na chvili to muze pomoct (spolu s resetem pocitadla).
ale je treba si to pak poradne hlidat - kapacita se hodne, ale opravdu hodne snizi.

:)

  Sam