SMART zasuvky - wifi /BT

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Prosinec 6 07:26:28 CET 2021

Doma taky provozujeme nekolik Sonoff(TH16, T357D mini), kde to je
pripojeny do RPi a melo by to byt take lokalni i bez flashovani. Nemelo
by byt poteba externi pripojeni do netu, jen lokalni wifi sit. Takhle
znelo zadani pro dite co to programovalo. Tlacitka fungujou svazany na
ruzne funkce a na mobilu to jde zapinat home_assistant_em.
snad je to pravda, ja jen platim hw :-)
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.