Re: [OT] oprvnn zjem

Vla Andl vaelektronik na vaelektronik.cz
Sobota Prosinec 4 21:30:33 CET 2021

No já nevím, ale má cenu ještě tohle řešit, když už se na každého
sbírají kvanta dat z tolika stran? Pokud budete studovat co povolíte a
zakážete, jen se s tím budete zbytečně nervovat.
Já jsem si třeba koupil k mobilu krabičku Irig stream, což je zvuková
karta. Apku k tomu psali vývojáři od Google a ta mrcha nefunguje, když
tomu nepovolím sledování polohy. Kdybych to věděl, určitě bych to
nekupoval. No né že by o mě strýček Google bez tohohle nic nevěděl, ale
z principu mě takový přístup maximálně se*e.

Anděl