trafo na AC a otazka lamy

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Prosinec 4 17:05:23 CET 2021

Dakujem zucastnenym za vysvetlenie. Ze mi to ukazuje elektivne napetie
ma v tom momente vobec nenapadlo, osprostievam. Nakoniec som tam vymenil
vstupny kond za 2 na 25V (nemam po ruke jeden na vyssie napetie) a je to
uz nehreju. Zrejme uz toho mal dost za tie roky co fungoval a nehrial
sa, aj tak uz mal len 160uF z 220.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.