zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Prosinec 4 14:28:38 CET 2021

Hezký den,
problém s kondenzací vody jsme měli ve skříni bez zadní stěny. Tak jsem
tam na zimu začal dávat právě tabletový odvlhčovač. Vzhledem k tomu, že
se jedná o relativně malý prostor, jedna až dvě tablety, později sáčky,
na zimu stačily. Pro tyto účely to funguje velmi dobře. Nedávno jsem
narazil na toto
https://www.conrad.cz/p/pingi-i-dry-l-odvlhcovac-vzduchu-cerna-2300663
tak jsem to zkusil. Uvnitř je silikagel. Pro regeneraci je tam topné
těleso. Teď jsem to asi po 2 týdnech zkoušel a podle váhy to absorbovalo
asi 50ml vody. Šel by samozřejmě použít samotný silikagel ve vhodné
nádobě a regenerovat v troubě.

EH