Re: OT: hri Aukro

Libor Konen support na mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 4 13:42:39 CET 2021

Tak to je bezna praxe i na ebay.

Nicmene je fakt, ze aukce, ktere startuji od  dolaru se nakonec zastavi
na vyssi cene, nez kdyby byly kup ted. Je to prposte psychologie, kupuji
pak chce vec za kazdou cenu a ve vysledku zaplati vice.

Ja tam dam svou max cenu a hotovo.

Takhle jsem ziskal syvcarsky temperak ke vstrikolisu za 20 tisic, bezne
se prodava i  pouzity za 100.

Sice to vyhral nekdo jiny (ten co se  se mnou prihazoval), ale pak
prisla od prodejce zprava, ze se kupujici naboural a jestli mam tedy
zajem ;-)

LK