[OT] Akvarium - co proti rasam?

Petr Zahradnk clexpert na clexpert.cz
Ptek Prosinec 3 17:31:21 CET 2021

Tak hlavně prosím, ať se debata s tímto předmětem nezvrhne. Vzhledem k dění v posledních dnech… 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, December 3, 2021 5:18 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] Akvarium - co proti rasam?

Přátelé,

mám akvárium, koupil jsem ho letos na jaře, takovou tu sadu všechno v jednom... ale děsně mi v něm v poslední době rostou řasy, co dělám špatně, resp. jak se jich zbavit? Něco tam nalejt (nemyslím savo), míň svítit, víc svítit?

Podělte se o zkušenosti. Ryby z toho nechcípaj, ale vypadá to e-e. A to jsem to tak před měsícem vzal z gruntu, měl jsem moc ryb, tak jsem většinu rozdal, nechal jsem si jen neonky a paví očka, vylovil ryby vedle do sklenice, vypral kameny, přefiltroval vodu přes utěrku, jen rostliny jsem teda nekartáčoval, na těch řasy zůstaly.

No a teď po měsíci je tam zas ten hnůj, na skle, na kamenech, na rostlinách, prostě všude na tom něco roste.

Pavel Kadečka.