konektory zelene bezne roztec 5,08/10,16mm bespecnost/kryti IP pri 230V ?

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
Ptek Prosinec 3 12:36:59 CET 2021

Každý běžný jistič má IP20 a to je tam svorka snad na 16 drát. Samozřejmě
to vyžaduje odpovídající montáž, ne že ten drát bude 5cm oholenej :-) Takže
když to osaháte tím normovaným prstem, máte srovnání.

(Píšu běžný, jsou i neběžné jističe, kdysi mi prošel rukama nějaký s IP10,
ale to byl takový kravský, třífázový, na větší proud a byl i širší než ty
běžné modulové jističe á 17,5mm.)

Pavel Kadečka.