konektory zelene bezne roztec 5,08/10,16mm bespecnost/kryti IP pri 230V ?

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
Ptek Prosinec 3 12:05:13 CET 2021

Šel bych na to od lesa. Máte přístroje, co podobné svorkovnice obsahují a
výrobce u nich udává IP20.

Samotná svorkovnice, pokud ji najdete u Weidmuelleru, Hartingu,
Phoenixu..., tak by taky mohli mít pořádný katalog, kde by uváděli IP.

Nakonec, když to nemůžete najít, obraťte se na nějakého obchodního nebo
technického zástupce, je to jejich práce, sežene vám datasheet s
požadovanou informací.

P.K.