Re: Elecrow PCB kočka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Prosinec 3 10:36:14 CET 2021

he he, děkuji
Já jsem mezitím provedl reverse engeneering a hloubkovou analýzu dat,
abych zjistil, že ta šestinohá věc uprostřed je spínač (tedy původně asi
přepínač DPDT, ale používá se jen jako spínač). Ledky jsou zepředu a
odpory zezadu. Pak je tam držák na baterku, to jsem odhadl jako CR2032 a
kousek drátu kolem na ty dvě plošky.

Takže celkem nuda - zapneš -> svítí / vypneš -> nesvítí

Jindra