trafo na AC a otazka lamy

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 3 07:30:06 CET 2021

DD,

Myslim si, ze ked budu zapojene vsetky menice tak ako minuly rok, napatie klesne na rozumnu uroven.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of iko
Sent: Thursday, December 2, 2021 5:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: trafo na AC a otazka lamy

Zdravim

Asi je zly den alebo som osprostel (inak z elektro som len taky nevzdelany amater).

Mam trafo AC 24V na ledky viacnocne, k tomu taku skatulku s par dc/dc menicmi (sluzi to napajanie X druhov svetielok, kazde ine napetie).
Minulu sezonu to chodilo, teraz sa tam prehrieva kondik na menici.
Odmeral som na nom napetie, 38V, divne, kondik je do 35V. True rms multimeter mi odmeria na AC okolo 28V. Osciloskop tiez, ale amplitudu na 81V, tak isto aj peak to peak.

Odislo trafo, nieco som nepochopil alebo som osprostel? Vysvetli mi to prosim niekto?

Dakujem...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.