RE: OT: přeplatky u BE

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 2 15:43:03 CET 2021

Když se mezi dvěma odečty změní ceny, tak spotřebu také odhadnou. To se běžně dělá.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Thursday, December 2, 2021 3:05 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: přeplatky u BE

Patrně odhadem. A zřejmě se to týká všech. Já bydlím v drážním domku a
tak odebírám el. energii od dráhy (přesné jméno té organizace se mění
skoro každý rok, jaké je aktuální ani nevím). V listopadu mně přišla
neočekávaně faktura na několik desetikorun, ale protože je teď takový
chaos okolo energií, tak jsem tam zavolal a zeptal se, co se děje.
Ony ty dvě ženské, co dělají fakturaci v Hradci jsou pořád stejné i když
mají každou chvíli jiného šéfa, ale jsou velmi ochotné. A ty mně
vysvětlily, že od října platí nějaké nařízení, že se nemá fakturovat
DPH, tak to musely zavést do systému a provést vyúčtování.
Ale že by někdo k 1.10. prováděl odečty, to jsem také nějak nezaznamenal.

Mrazík