Re: Re: OT: přeplatky u BE

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Prosinec 2 14:43:43 CET 2021

odečet si musíte nahlásit elektronicky sám u distributora, jinak to vezmou kvalifikovaným odhadem dle předchozí spotřeby.
Já už mám od Kolibříka vše vyučtované i vrácené a dokonce už mám od svého DPI plynu Inoggy vyučtovaný i plyn.
Spotřeboval jsem v režimu DPI 2m3 plynu , což je 22kWh a stálo mě to 309kč :(

⁣Odesláno z TypeApp ​