RE: Vybíráme svařovadlo

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Prosinec 2 13:21:02 CET 2021

Ja mam 25A a jeste mi nevypadl :)

Ale je fakt, že když svařuju traverzu jedu 3f MMA

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Thursday, December 2, 2021 12:55 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Vybíráme svařovadlo

idealne ... 32A istic, 3x4 (alebo 3x6-ka pre mensie straty ) kabel k zasuvke, IEC309 32A 3pol 1 faz zasuvka, ...

ale to by nesmel byt 20-25A 3faz istic pred elektromerom na privode k domu ... ;-)

Alebo sa zmierit s tym, ze to bude len na zlomok vykonu a po chvili "dobania" sa vyhreje 16A istic a bude prestavka na kavu a cigaretu ...

Alebo sa zamysliet nad 3faz zvarackou...

Kazdy podla svojich preferencii na pracu, alebo kavu+cigarety ...

št 2. 12. 2021 o 12:45 Halen <halen na seznam.cz <mailto:halen na seznam.cz> > napísal(a):

No ten přívodní kabel je dost tlustý (i vodiče v něm - typuji 4mm2) a ideálně zapojit na 32A jistič :-) Mě to tedy pracuje i na 16A, ale používal jsem jen běžné svařování.

Honza