Re: Vybíráme svařovadlo

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 2 12:21:35 CET 2021

Podle mne to HF zapalování má, tady od cca 10. minuty je vidět, jak to
zapaluje bez dotyku:
https://www.youtube.com/watch?v=HX1YotGhCd0
aze

-----Původní zpráva-----
From: Halen
Sent: Thursday, December 02, 2021 12:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vybíráme svařovadlo

Já udělal kompletní český překlad návodu pro svářečku, jsou tam
nepřesnosti, ale snažil jsem se.

https://uloz.to/file/xr5DWlcO61lb/andeli-mig-270tpl-cz-pdf#!ZGH5MwR1ZwOzZzZ3ZQt3MQD2AzAxLzjkAzqILJH5MHW6ZTMv

Je tam i schéma a překlad není dokonalý, jsou tam chyby, ale pro mé
potřeby to stačilo...

Honza