Re: Vybíráme svařovadlo

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 10:43:35 CET 2021

Čínským strojům nad 10 000 Kč / 400 EUR  bych se osobně vyhnul, pokud to
uvnitř shoří po záruce, což je pravděpodobné, tak to nemusí jít opravit.
Já sice taky mám MIG/MAG čínskou McAllister, ale vyšlo mě to na 5500 Kč. V
PL Castoramě. Původně jsem chtěl klasiku Omicron OMI 206, ale nepovedlo se
ji sehnat za rozumný peníz.

Sice svařuji často, ale samostmívací přilbu doposud nemám. U levných mám
strach, že to budou vyhozené peníze a u těch dražších, tam se zase bojím,
že jsou to ty levné se značkovým logem.
Kdyby jste měli tip na kvalitní přilbu do 2000 Kč, tak bych byl rád. Díky.
Karel