Re: Vybíráme svařovadlo

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 1 15:01:18 CET 2021

tam jsem take nakupoval a ok. dost veci preprodavaj od polaku, coz
nemyslim spatne, naopak jsou pak dily atd.
https://fachowiec.com/sklep/pl/products/index?Products_page=1&pageSize=15
u tech dilu je fakt, ze z vyhodne sady mig/mag od choboly(chobola.cz)
zustal jsen invertor a flaska co2. horak, kukla, redukcak vcetne hadice
nakonec jinej/znackovej = pouzitelnej :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín