JLCPCB-info

Pondělí Srpen 30 18:44:02 CEST 2021

Dnes jsem po delsi dobe delal objednavku a vsimnul jsem si, ze DHL uz
nabizi dopravu i s platbou DPH a proclenim ale neni to zrovna levne.
Objednal jsem bez na firmu s DIC a jsem zvedavy, jak to bude ted fungovat.

Jeste by mohlo nekoho zajimat, ze jak delam v zakazce 3 ruzne desky, tak
jsem je vsechny sloucil na jednu sablonu (2x 1 strana, 1 x obe strany) a
ted jsem stahnul podklady a rozmistili to velmi inteligentne. Bez reci o
nejakych ruznych motivech atp.

Sdruzil jsem to v pcbnew pres import desky a nechal kreslit jen solder
paste vrstvy. Pro ilustraci vysledek.