Re: OT: nový thunderbird

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Srpen 30 10:30:13 CEST 2021

podle nedavneho vlakna :
//
DD

Dnes mě to taky potkalo, před restartem aplikace to lze zachránit jednoduše.

Jestli máte Widle, tak před restartem aplikace smažte C:\Program Files
(x86)\Mozilla Thunderbird\ Updates.

Poté ukončete Thunderbird. Do registru přidejte následující:

     Type 'Run' in search and select 'Run' app
     In 'Run' app type regedit and click on Ok
     HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies
     Create new subkey called 'Mozilla'
     HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Mozilla
     Then create new subkey called 'Thunderbird'
     HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Mozilla\Thunderbird
     On the right, create a new 32-Bit DWORD value DisableAppUpdate.
     Note: Even if you are running 64-bit Windows you must still create
a 32-bit DWORD value.
     Set its value to 1.

Start Thunderbird

Menu icon > Options > Options > Advanced > 'Updates' tab Thunderbird
updates It will state current version number. Options are removed and
replaced by: 'Updates disabled by your system administrator'
Vše funkční a aktualizace jsou zakázané.

Honza
  //

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65