Re: Datová linka po vedení do cca 5km

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Srpen 29 17:00:33 CEST 2021

Používám doma regulaci topení od firmy Etatherm.  Komunikuje to s
jednotlivými ventily na radiátorech tak, že pro přenos adres a povelů se
přepólovává napájení ( moduly ventilů mají pro napájení usměrňovací můstek)
a pro přenos zpět právě aktivní modul zvyšuje zátěž napájecí linky.   Třeba
by takto jednoduché řešení stačilo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 29. 8. 2021 v 15:51 odesílatel Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>