Re: Datová linka po vedení do cca 5km

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Srpen 29 10:24:38 CEST 2021

Zdravim,
ty napady, co se nasbiraly, jsou pekny.
mne prvne nepadly dve varianty:
- posilani frekvence, podobne, jako se posilalo v komunikaci apolla. tam vidim akorat problem s mnozstvim adresovatelnych stanic.
- neco jako DTFM: technoligie je to stara, overena, mnozstvi adres + prikazu je o hodne lepsi (pri posilani vice 'tonu' za sebou)

urcite bych hned resil obousmernou komunikaci:
ridici jednotka -> ventil: navest (neco jako CQ) + adresa + prikaz
ventil -> ridici jednotka: potvrzeni prikazu + aktualni stav / zadost o opakovani prikazu

podle mne driv, nebo pozdeji by na to doslo stejne.

:)

  Sam