Mechanicka fixace dvou meraku k sobe

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Srpen 26 00:12:53 CEST 2021

Smysluplný den,

	Dobu jsem přemýšlel jak rozumně omezit padání generátoru položeného
na osciloskopu, protože je to celkem malý, lehký a kabely k němu připojené
s tím dokážou udělat nehezké věci (pravda na zemi to zatím neskončilo).
Uvažoval jsem o suchém zipu, u něj je ale jedna polovina dost nepříjemná na
omak a kde co navíc z okolí požere. Když jsem byl dneska nakupovat, tak jsem
v Lidlu zahlédl jeho "next" level. Je to od 3M, je na tom napsáno
KLETT-POWER, viděl jsem tam dvě provedení - cca 2 cm kolečka a pásky. Tak
jsem to balení pásků 4 Strips 19 mm x 100 mm koupil na vyzkoušení co to je a
jsem mile překvapen. Je to obdoba suchého zipu, jen s tím rozdílem že to
není párové. Každý z těch dílů se umí spojit s druhým. Doslova píší
"jednosložkový tlakový uzávěr, může být uzavřen a zase otevřen až 1000 krát.
Není zapotřebí druhá složka , protože díly do sebe zaskočí. Na spojení je
potřeba dva pásky, tj. to balení za 39,90 Kč obsahuje dva spoje, tj. 4
pásky. Na delší hodnocení je brzo, ale je to celkem příjemné na omak a drží
to slušně. Když to zvednu za generátor, tak ten osciloskop přichycený pod
ním jen tím jedním páskem neodpadne. Asi půjdu pro další, celkem mě to
zaujalo.
	Tolik "recenze", má někdo další nápad jak ty, rozměrově většinou
nesourodé hračičky udržet trochy pohromadě?

Radek (benedikt2hw.cz)