RE: OT Více a méně monitorů

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Srpen 25 21:05:51 CEST 2021

Aha to je docela hezký a před několika lety, kdy jsem se často připojoval z 1600x1200 vzdálenou plochou na FHD by se mi to hodilo.

Ale teď hledám něco na okna právě spuštěných programů, ikony dávám jen na primární plochu, tak se mi nemíchaj.

PH

Od: Zdeněk Aster
Jinak používám tuto aplikaci
https://www.softwareok.com/?seite=Freeware/DesktopOK
Umožnuje obnovit icony dle uloženého schématu a pamatuje se i když mám jen notebook nebo
2 nebo tři monitory pro každou mám jiné rozložení.

Zdeněk Aster
Dne 23.08.2021 v 14:51 Róbert Šuška napsal(a):
Tak presne v tú chvíľu keď ste bez monitora, môžete použiť nad aplikáciou čo ostala na odpojenom monitore magickú klávesovú skratku shift+win+(šipka v pravo/v ľavo). A program ktorý potrebujete si prepnete na monitor notebooku. Myslím si, že sa to tú chvíľku dá prežiť nie? 😊
Robo