[OT] Bojler s TC

Středa Srpen 25 19:22:28 CEST 2021

Tak zkusenosti po par tydnech provozu, snížil jsem teplotu na 50 st (z
53), stoupla logicky spotreba teple vody ale klesla spotreba elektriny,
denne to dela 1.5-2.5kWh pri spotrebe vody 70-140l. Tepla voda staci,
dotapi to tak nejak prubezne, algoritmus jsem zatim nepochopil ale spis
se to snazi asi topit dyl nez casto.

Kondenzatu je z toho prekvapive dost. Asi tak 1-1,5l za den, lepe tam
schne pradlo (davam tam vyprane hadry na kolo ;-) )

Zatim to vypada na dobre reseni, uvidime, co zivotnost, ale tak je to v
podstate lednicka...