Power Quality Analyzer

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 23 14:11:40 CEST 2021

Potreboval by som analyzovat nestandardne chovania v napajacej sieti u
zakaznikov.

Hlavne:
- necista sinusovka ( vyskyt harmonickych )
- pritomnost rusenia ( spicky )
- prechody pri prepinani zdrojov ( vypadky casti sinusoviek, pripadne
prechodove deje, fazove skoky pri prepnuti )
- zapojenie u zakaznika na dlhsi cas, napr. na tyzden (samocinne
zariadenie, logovanie )
- export v nejakom necryptovanom formate  (-> potrebujem  nasledne
spracovanie dat v PC,  tabulky, statistiky, grafy...  )

V nasich pripadoch vacsina uvedenych javov je nahodna, niektore IT
zariadenia sa na danom mieste spravaju "obcasne zvlastne". Zariadeniami to
nie je - po prenose na iny adresu funguju spolahlivo.

Mate nejake kupitelne zariadenia vyskusane / pouzivate nieco take ?

Na webe je toho dost v roznych cenovych relaciach - ide mi skor o
skusenosti s konkretnymi typmi.

Dodo