RE: Screensaver námořníka po updatu W10

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 22 13:04:46 CEST 2021

Už nevím od jakého roku 199x začaly monitory podporovat úspornej režim, to je suverénně nejlepší screensaver:-)

PH

Od: Jaroslav Lukeš
pamětníci si jistě pamatují námořníka na opuštěném ostrově s jedinou
palmou - po updatu W10 se mi natáhl námořník na šířku. To teda ne. To
mám tak rád, když mi změní ikony, vlastnosti a chování něčeho na co su
zvyklej, to je jak banda cyklistů na silnici, těm se taky snižuje IQ čím
víc jich je, až nemají ani IQ 8 (reaguje na zvuk), někdy nemá
protijedoucí banda ani IQ 4 (reaguje na světlo).

Jde o tenhle screensaver, někdo udělal instalačku do W64
https://www.screensaversplanet.com/help/guides/windows/how-to-run-johnny-castaway-on-windows-64-bit-28

Takže aby to jelo normálně, je potřeba změnit tyhle opšny v souboru
c:\JohnCast\dosbox.conf

fullresolution=desktop
output=openglnb

A pak ještě, některé děje jsou příliš rychlé, tak to zpomalit:
cputype=386_slow