RE: Pravidelné pulzy kolem 100 kV

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 22 11:06:43 CEST 2021

Nakonec teda spíš ne, všechny běžné plyny mají aspoň kolem 14 eV, to je podstatně drsnější UV. Myslel jsem, že když UVC vyrábí ozon, že ionizuje aspoň kyslík, ale asi ne…

PH

Od: Vláďa Anděl
Jo a UVC ledka dokáže zionizovat jiskřiště? To je pro mě zajímavá informace.

Jiskřiště je jedna z možností, o které jsem uvažoval, v nejhorším to tak dopadne, pak by to asi skončilo u nižší frekvence. Teď teda hlavně potřebuju něco přes 2^31 ns, takže to by s ním šlo:-) Ale kdyby to umělo různé, i malé časy, bylo by to do budoucna lepší. Nejspíš bych to pak odpaloval UVC LEDkou.