Chyby v STL souboru

Linhart Jiří hw.jirilinhart na gmail.com
Sobota Srpen 21 11:42:50 CEST 2021

Spíš použít lepší soft. který chyby dělá minimálně. Potom i překlad do
stl souborů může být problematický. Další chyby můžou vzniknout použitím
stl souboru a ten editovat. Než se opraví stl soubor v repetier hostu
tak ukáže minimálně nějaké chyby červeně na objektu (neuzavřené
trojúhelníky).

Spíše bych hledal chybu v prvotním návrhu. SketchUp jich dokáže udělat
mnoho již při kreslení. Pro verzi na PC existují minimálně dva nástroje
pro jejich nalezení a opravu. To je zapotřebí občas spustit a
zkontrolovat. Vadné části většinou vymaže a je zapotřebí to znova nakreslit.

JL