RE: OT: Čerpadlo pro rybičky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Srpen 21 07:42:57 CEST 2021

Doporučil  bych se zeptat na rybicky.net. Někdo tam nedávno řešil dvě čerpadla a bylo lepší dát je "paralelně" (dva okruhy), což se pro tento případ určitě nehodí, ale určitě tam někdo řešil podobný problém. Zkusil bych se zaměřit na samotný čerpadla, určitě něco s takovým výkonem bude, nejspíš by něco mohlo být u jezírkové techniky. Taky by bylo lepší použít dole filtrační akvárium místo mnohem menšího filtru.
Řekl bych, že bude potřeba něco takovýho: https://www.rostlinna-akvaria.cz/vytlacna-cerpadla/aqua-nova-cerpadlo-n-rmc-15-000 Nejspíš bude stačit nějaký slabší model, ale určitě to chce s regulací výkonu.