Re: opět akumulátory co svět neviděl?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Srpen 18 20:27:17 CEST 2021

Embeded vyvoj je ale porad o vsem. Hodne programovani C++, trochu
bastleni, casto mereni, zakladni cteni schemat a taky obcas musite vzit
do ruky kladivo, kdyz nejde otevrit kryt. :-)

Je super kdyz si muzete odpoledne pripajet kus dratu a nemusite cekat na
elektro oddeleni az dorazi druhy den do prace...

Michal Gregor