Polarita u JST konektoru

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Srpen 18 13:48:48 CEST 2021

Já ti mohu říci, jak je to na banana pi / orange pi. Ale nevím, co je noha 1, tak jen dva obrázky, jak je to správně:
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1UTtZSpXXXXaaaXXXq6xXFXXXz/Banana-Pi-SATA-Cable-HDD-Connectors-With-Power-Supply-Port-Connect-2-5-inch-Hard-Disk.jpg
https://cdn.bodanius.com/media/1/102805_orange-pi-banana-pi-sata-connector_x.png

A pak jeden, co to nemá správně :)
http://forum.banana-pi.org/t/banana-pi-boot-your-rootfs-from-sata/924

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 18. 8. 2021 12:53:36
Předmět: Re: Polarita u JST konektoru

Spíš jsem myslel zda třeba 90% drátů co tak někdo někdy viděl u 2 pinů
je zapojeno červený/černý. Když koukám na google obrázky tak se
prodávají fakt různé. Třeba na ALI převažuje varianta černý/červený.
Vtipné je, že u jednoho a toho samého produktu to má Číňan na jednom
obrázku červený/černý a na druhém obráceně.