OT - Farnell zase perli

Ota Herm ota na herm.cz
Úterý Srpen 17 14:51:29 CEST 2021

Ze začátku jsem se taky snažil platit kartou, ale vždycky to nějak
haprovalo, asi zapomínali na to "odklepnutí", jak píše Petr. Tak jsem to
vzdal a přešel na obchodní účet. To funguje v zásadě bez problémů. Když jim
zapomenu zaplatit, tak se celkem přívětivě připomenou na konci měsíce -
pošlou automatický mail se souhrnem neuhrazených plateb. Ale nikdy jsem to
nezkoušel delší dobu.
OH