Re: OT: 100GB/300kč měsíc..

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Srpen 17 12:52:44 CEST 2021

Dne 16.7.2021 v 9:37 Jan Kuba napsal(a):
> Normálně reklamu nedělám, ale opět běží akce na tyhle karty se vcelku
> zajímavou nabídkou dat.
> U překupníků se prodávaly za několikanásobek ceny... Takže komu by se
> hodila, je to časově  početně ( kusy) omezené..
>
> datamanie.cz <http://datamanie.cz>

Dobrý den,

dovolím si obnovit téma. Kartu jsem koupil, zprovoznil, vše běží, jak
má. Není mi ale jasná jedna věc - koupil jsem si balíček 100GB dat s
tím, že jak ho vyčerpám, tak si můžu za 300 koupit nový? Nebo jsem si za
300 koupil balíček 100GB na 30 dní (tedy po uběhnutí 30 dnů karta
přestane fungovat, dokud nezaplatím dalších 300)?
Neotravoval bych tu s tím, ale včera mi došla SMS, že mám záporný kredit
a nemohu tedy využívat placené služby. Kartu jsem aktivoval před cca 3
týdny, využil jsem cca 2GB. Nicméně data zatím stále jedou.

Nemáte někdo zkušenost, jak to tedy skutečně funguje?

Díky
jf