OT - Farnell zase perli

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 17 11:06:18 CEST 2021


Dnes jsem se dozvěděl tři nové věci:

1. Ve Farnellu umí kliknout a platbu kartou vyřídit. Bez 3D secure. Údaje si tam tedy evidentně ukládají.

2. Jsem prý jediný, komu platby kartou přestaly chodit, ostatní problém nemají 😊

3. Je to proto, že jsem nezadal začátek platnosti karty, který na kartě uvedený nemám, do jejich formuláře, ve kterém na to nejsou políčka 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Monday, August 16, 2021 6:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT - Farnell zase perli

Ahoj přátelé,

co Farnell v poslední době dělá, to je něco. Objednával jsem tam naposledy před 3 týdny 3 položky. Šlo to z Belgie, tedy v rámci EU, asi týden. Dělali, že dvě položky poslali tentýž den, ale neposlali. Dělali, že třetí položku poslali další den, ale neposlali. Do přepravy se zásilky dostaly až za několik dní a přišly za týden. Když už mi to bylo divné, tak se vymlouvali, že nějaké zboží musí vézt zpátky do UK, že tam mají 7 kamionů a kdesi cosi. Ale tohle šlo z Belgie. No komedie.

Ale co se děje dnes, to je taky zajímavé. Objednal jsem jednu položku. Platba kartou. Na konci mi bylo divné, že to po mě nechtělo 3D secure, ale tak nějak jsem to neřešil, protože web mi napsal, že objednávka byla přijata, přišlo mi mailem potvrzení a prostě úplně vše jako normálně. Asi za hodinu mi přišel mail, že prý jsem v objednávce nezadal všechny potřebné platební údaje z platební karty a proto mám prý zpracovat platbu objednávky znovu, nebo mi ji mohou stornovat a já ji mám znovu vytvořit.

Jak se dají nezadat všechny platební údaje, to tedy nechápu, to by mě jejich web dál nepustil. Jak se dá dodatečně zaplatit objednávka, to taky nechápu, protože takovou možnost jsem tam nenašel. Tak jsem udělal objednávku znovu. A zase stejný výsledek. Objednávka přijatá, žádný 3D secure, žádná blokace na kartě. Tak jsem mu napsal, ať obě objednávky stornuje, že jim nefunguje web, a zeptal jsem se, co s tím budeme dělat.

No a teď překvapení. Přišla mi odpověď, že doporučují používat Google Chrome, protože ostatní prohlížeče nejsou kompatibilní s jejich systémem. A navíc před přihlášením mám smazat všechny cookies a pak provést objednávku. Ano, to mě dostalo do kolen. To si dělají legraci? Nicméně, nainstaloval jsem Chrome, provedl objednávku a dopadla zase stejně. Takže jim nefunguje web.

Povedlo se někomu z vás dnes odpoledne zaplatit u Farnellu kartou?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000 http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník, Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list