Re: 3D tisk - zakulacení hran

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Srpen 16 14:01:27 CEST 2021

Ještě navážu na starší téma. S FreeCADem si od té doby hraji několik
měsíců a několikrát jsem narazil na problém s referencováním. Občas se
mi stalo, že jsem musel předchozí objekt nějak upravil a celé se mi to
rozjelo. Takže to pak nějak pytlíkuju a není to systémově ono i když
výsledek se nakonec nějak dostaví. Ale od určité fáze je to pak takové
patlání a lepení a celé je to zralé na překreslení (třeba už po
několikáté). Nyní je mi zcela jasné co jste tím myslel a opravdu je na
to nutno předem myslet. Ale jak se to řeší, když tam opravdu potřebuji
sáhnout a nějaký ten bod o kterým jsem předem nevěděl přidat? Třeba
tlačítko navíc, s kterým jsem ze začátku nepočítal a kolem kterého se
pak točí dost věcí a je předpoklad, že s ním budu hýbat takže je lepší
tu referenci mít? Do "master" sketch si ze začátku dá někam bokem pár
bodů navíc a používají se poté tyto rezervní? Nebo je na to nějaká
jiná metoda mimo to, že to celé překreslím?

MG