pomoc s thunderbirdem

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Srpen 12 10:06:11 CEST 2021

dobry den

udelal jsem zalohu thunderbirdu - nasel jsem slozku s profily a ulozil
aktivni profil xxxxxxxx.default na diskgoogle

bohuzel jsem to nezkontroloval .

potom jsem vratil do notebooku tovarni nastaveni a nainstaloval thunderbird.

chtel jsem do nej zkopirovat  ulozeny profil  ,ale zjistil jsem ze
obsahuje neco jineho nez by mel.

misto rady adresaru a souboru jsou tam jen dva adresare "cache2" a
"startupcache"

pritom jsem to delal vicekrat a bez problemu - jediny rozdil byl ,ze
jsem to prenasel pres usbcudlik a ne pres diskgoogle.

Nevite nahodou co se stalo a jestli je z toho cesta zpet?

Dekuju Fanda