Re: Přerušení od komparátoru v PIC16F676

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 11 20:13:14 CEST 2021

[preposielam]

 Dobry den,

 to ja velmi dobre poznam, vo volnom case sa dokopat sadnut si nad
 elektroniku... A ked sa uz konecne dokopem, tak na vyssich poschodiach
 zacnu vrtat do panelu vrtackou a pripojeny osciloskop zacne ukazovat
 blbosti. No co uz nova doba, nove maniere a novi susedia. Len na tuto
 novu tvar porevolucnej demokracie som si zvykal velmi tazko a velmi
 dlho. Ale nakoniec novi pani zvitazili a dnes uz v panelaku vobec
 nebastlim. Prakticky mi to vsetko znemoznili. Takze mne z toho
 vsetkeho ostava uz len ta prilezitostna lahvinka... :)

 A.