OT: maily od Ladislava Krucinskeho

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 11 17:18:29 CEST 2021

Mne na gmail prisiel. Mam pravidlo na triedenie do zlozky podla
odosielatela hw-list na list.hw.cz, tak ten mail je normalne zatriedeny
vo vlakne, ale vo web rozhrani gmailu s varovanim, ze nesiel do spamu
prave kvoli tomu mojmu pravidlu. A ci ho chcem presunut do spamu. Da
sa kliknut len presunut, alebo upravit filtre. Nechcem nic z toho, tak
to neriesim.

miro

st 11. 8. 2021 o 15:51 Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal(a):