Re: OT: Trvanlivá identifikace trakčních baterií

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 11 13:51:52 CEST 2021

[preposielam]

Dobry den,

dovolim si trochu iny pristup. Pri mnozstve cca 1000ks trakcnych
baterii s cenou a 3000,- EUR, by som skusil oslovit vyrobcu baterii ci
nejaku podobnu identifikaciu nerobi na zakazku pre jednotlivych
zakaznikov alebo ci uz nema hotovy identifikacny system rovno v
ponuke. Myslim si, ze nie ste prvy na svete, kto takuto sluzbu
potrebuje. Preto by som skusil najprv popytat toho vyrobcu tych
baterii. Mne pripada toto riesenie ovela profesionalnejsie, nez bolo
vsetko, co tu zaznelo. Samobastlicske riesenia mozu prist na rad az,
ked vycerpate tuto moznost.

A.

Rádi bychom opatřili baterie v pronájemní flotile (téměř 1000 ks)...