RE: OT: Trvanlivá identifikace trakčních baterií

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 11 10:07:43 CEST 2021

On Wed, 11 Aug 2021, Krucinsky, Ladislav wrote:

>Zabezpečovací či spíše evidenční systém je nutný. Trakční baterie je
>stotisícová položka a když nám jich pár za rok zákazník tímhle způsobem
>"vymění" tak je to znát. Chci identifikovat celou baterii a nikoliv
>články. Zákazník rovněž nemá čas a prostředky na to aby měnil články,
>takže identifikace celé baterie může být na jednom ze článků. Případ kdy
>by zákazník kvůli baterii měnil článek asi nenastane. Pokud ano, řešit to
>nebudeme.

Jak vlastne vypada ta baterie ? Napadlo mne polepit to nejakym NFC
tagem -

   https://www.nfcmix.com/cs/specialni-nfc-tagy/28-neodlepitelny-lepici-bily-tag-ultralight-obdelnik.html

ale muselo by se vyzkouset zda to pujde precist mobilem aby nebylo
kolem moc zeleza.

Cele by se to pak prelepilo nejakou PVC samolepkou s extra silnym
lepidlem - ta by to mohla ochranit proti kyselemu prostredi.