PCB 2in1

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 10 16:07:19 CEST 2021

Mimochodem, co se týká těch slotů, tohle jsem chtěl napsat a pak jsem na to zapomněl... U JLCPCB jsem dělal jen desky bez slotů, takže tam nevím, co vytvoří. Ale u ALLPCB jsem si udělal desku se sloty pro konektor. Dal jsem do návrhu součástky šířku 0,65 mm, abych byl případně kompatibilní s JLCPCB do budoucna, byť bych potřeboval 0,4 mm ve výsledku. Tak jsem si říkal, že dobře, mají minimum 0,6 mm s výsledkem 0,45 mm po HASL, tedy když dám 0,65 mm, bude to tak 0,5 mm. Jo, houby, změřil jsem 0,7 mm. Oni se s tím nemazali a vyfrézovali sloty frézou 0,8 mm.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, August 1, 2021 9:21 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: PCB 2in1

JLCPCB uvádí pro pokovené drážky 0.65mm a pro nepokovené 1mm.

The minimum plated slot width is 0.65mm, which is drawn with a pad.
The minimum Non-Plated Slot Width is 1.0mm, please draw the slot outline in the mechanical layer(GML or GKO)

https://jlcpcb.com/capabilities/Capabilities

Docela mě to překvapilo. Čekal jsem to tak od 0.6mm u obou.
To i já amatér-čučkař si udělám drážku 0.4mm.

PL