OT - TME pajeci pasta

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 9 19:02:16 CEST 2021

Já si myslím totéž. Ale poslal jsem tu fotku polskému výrobci a tam mi odpověděli, že je to datum výroby.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Monday, August 9, 2021 6:58 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - TME pajeci pasta

Podle mě to je prostě pokus o odpověď, která by zákazníka mohla uspokojit (a tím pragmaticky reklamaci vyřídit, aby s tím dotyčný neměl další práci). Ale v tomhle případě je odpověď z TME jednoznačně chybná. Je tam jasně napsáno Expiry date, tak to je datum expirace a trval bych na vrácení. Jestli to doopravdy je datum výroby, tak má dodavatel špatné obaly, ale to mě nezajímá, to je jejich problém.

Jestli pasta je nebo není v pořádku, je podle mě vedlejší.

Ještě by se dalo poptat výrobce, jaké datum expirace má dávka 0012624, tím by ses mohl dozvědět důvěryhodnější odpověď, než když ti totéž napíše TME (ptali se jich skutečně nebo ne?)

D.O.