OT - TME pajeci pasta

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 9 13:37:45 CEST 2021

Myslím, že tam schází ještě 3. možnost. A že to bude ta pravá.
Prostě to dostala k vyřízení nějaká brigádnice, která o tom nic neví.
A snažila se najít nějaké aspoň trochu pravděpodobné vysvětlení.
Sice Vám odpovídá velká firma TME, ale v reálu to dělá vždy nějaký
konkrétní člověk. A třeba je to bývalý kuchař/kuchařka po
krátkém zaškolení.
Asi nejen v Česku je k mání málo kvalitních lidí. A zrovna práce
v reklamačním oddělení zřejmě nebude výtoužená kariéra.

Trochu bokem: kdysi jsem si koupil pájecí pasku Koki. Ve stříkačce.
Už ji používám dlouho, mám minimální spotřebu, protože většinou
používám pastu v kelímku a šablony.
Ta Koki funguje pořád pěkně. Shodou okolností jsem zrovna včera
něco hledal a mi padla do ruky faktura, kdy jsem ji kupoval.
Je z roku 2011. A funguje jako zamlada. Bydlí teda v ledničce a čas od
času ji otočím (tak jednou za 1-2 měsíce, když si náhodou vzpomenu).

PL