Identifikace SMD

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 6 21:56:20 CEST 2021

Ahoj vespolek,

mám tade jeden skvělý čínský laptop, který mám docela rád a kterému jsem
"upekl" diody v DC/DC měničích, když jsem si něco čel v posteli.
Je to 100% čína, špatné značené součástky a tak.

Diody mají značení "KL" a pouzdro bude asi SOD123, nebo DO-213 nebo tak
něco. Délka pouzdra je cca 2,8mm. Odhaduji schotky diodu, cca 30V; 3A
musí stačit.

Jedna je u step-up měniče od LowPower Semi - značeného jako: LP6230D
pro verzi "D" se mi nedaří najít datasheet, ale podle verzí A-C se dá
soudit, že to bude ono. Odhadem výstup bude max 1A a vstup 2,5A.

Druhá je v měniči, který má na pouzdře značení "0R=4D" a druhá řádka
"66D". Má pouzdro o dvaceti nožičkách a odhaduji, že bude sloužit k
podsvícení. O tom se mi nedaří najít už vůbec nic. Dioda je tam zapojená
stejně.

Neznáte někdo některé tyhle součástky?

Díky