Re: Bezkontaktní platební karta

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Srpen 6 21:17:06 CEST 2021

Na těhle fotkách jsou vidět jen 2 cívky, na mé kartě jsou celkem 4
cívkové sekce, zatím bádám nad tím které jsou od sebe izolované. Na
fotce pracuji, ale identifikace začátků vinutí z těch fotek stejně možná
nebude, snažím se o ní ručně. A další poznatek je že karta má magnetický
proužek, ale je na povrchu postříbřený. Čekal jsem spíš že se ozve někdo
kdo s kartami nebo čtečkami profesionálně pracuje a vysvětlí proč je to
tak udělané. Zajímalo by mně jak se ty civečky vinou, protože jsou
jednovrstvé. (tedy na plocho, jsou to spirály) Kdysi před 40-lety jsem
zaznamenal jednu prototypovou technolgii kdy se kladl drát na desku s
lepidlem místo výroby vícevrstvé DPS. V tesle píšťany takhle vyráběli
svoje první PCxt. Tak ta karta mi to připoměla.
Lubor