Bezkontaktní platební karta

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Srpen 6 12:04:05 CEST 2021

Pořídil jsem si na internetové platby mastercard kartu.
 Je průhledná, takže konečně vidím její vazební cívky. Popíšu jak vypadají, zajímají mně vaše komentáře proč je to jak to je.
Na kartě je jedna cívka viditelné nezapojená, je obdélníková, v pravém horním sektoru. Tuším že přístupové karty mohou mít druhý čip někde u této cívky.
Pak je tam cívka složená ze 3 sekcí (v sérii), připojená na čip pod kontakty karty. První sekce obepíná čip, druhá sekce je obdélník přes šířku karty a její horní 2/3, třetí sekce je nudle přes celý pravý okraj.

PS na základě čeho otevře bankomat "tlamu" pro zasunutí karty? Měl jsem pocit že u strších karet se četl začátek magnetického proužku, ale ten tady vůbec není.