[OT] Bojler s TC

Čtvrtek Srpen 5 09:32:53 CEST 2021

To zatim netusim, ono bude zalezet, kde se ta teplota asi meri.
Kazdopadne to vodu ohralo o dost driv, nez bych cekal dle parametru.
Meri to teplotu ve 3 urovnich, rozdil je do nekolika stupnu ale otazka
je, v jakych urovnich...
Jak to objektivne zmerit proste nevim. Na ohrev do tech 53 stupnu
tosezralo necele 2 kWh, vychozi teplota vody byla myslim 16 stupnu, pak
jsem zapnul ten antibakterialni program a dohralo to na 67 stupnu
odporovym telesem kolem pulnoci (1250W, nastavil jsem 63, mozna to
ohreje na toto minimum dole a nahore to vybehlo vys?)
To pak udelalo celkovou spotrebu do rana 3,7kWh. Od te pulnoci to
netopilo a rano to ukazovalo 64 stupnu. Zatim je bez odberu, dobiha voda
ze stareho bojleru.