RE: dvouřadé konektory do PCB

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 4 20:35:31 CEST 2021

Tohle jsi zkoušel?

https://www.tme.eu/cz/details/df11-20dp-2ds-24/signalove-konektory-raster-2-00mm/hirose/df11-20dp-2ds-24/
https://www.tme.eu/cz/details/df11-20ds-2r26-05/signalove-konektory-raster-2-00mm/hirose/df11-20ds-2r26-05/

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, August 4, 2021 7:55 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: dvouřadé konektory do PCB

Dobrý večer,

už asi hodinu prohledávám v TME konektory a bez výsledku. Potřebuju 20 vodičů cca 0,2 mm2 připojit přes konektor na tišťák. Něco jako jsou NS25 (ty bílé se zámkem), ale protože tam mám málo místa jak na výšku, tak na šířku, potřeboval bych zahnutý dvouřadý konektor (2x10) a protějšek krimpovací. Případně byly i nějaké zařezávací co se tam strčil drát a držel, ale to taky nemohu najít a nevím, jestli byly i dvouřadé. Dokázal by mi někdo poradit?

Anděl